The Boys in the Band
S15, E1: Stewie and Brian form a children’s band that quickly rises to fame until they let a girl get between them and drive the band apart. Meanwhile, Peter and Lois insist that Chris gets a job so he takes a job managing Quagmire’s sex life as his personal assistant.