The Camera Loves You
S3, E1: On the eve of 1985, a worn-out Vincent reconnects with his ex-wife, Andrea, as his open relationship with Abby grows more distant; Candy and Harvey disagree on how to navigate a fast-changing future; fresh out of rehab, Lori is put back to work.