The Golden Girls The Custody Battle
S1, E12: Dorothy's sister, Gloria, comes to Miami for a visit and asks Sophia to come live with her in California. Meanwhile, Blanche is furious when Rose is cast as Lady Macbeth, in a local play, and not her.