The Devil in the Details
S5, E14: Brennan and Booth investigate a set of uniquely disfigured remains allegorizing biblical text. As they acquire more information about the victim, a former patient of Dr. Adam Copeland (guest star Joshua Malina) at Havenhurst Sanitarium, they are confronted with suspects who are hard to characterize as either good or evil. Meanwhile, Jeffersonian intern Arastoo Vaziri (guest star Pej Vahdat) reveals a secret about his past.