The Family Treasure
S2, E10: A cursed treasure hunt draws Ben to Mexico in 1953, putting him between two estranged siblings struggling with their father's legacy; as they navigate a series of lethal obstacles, Ben finds the real challenge is repairing this broken family's bond.