Sex and the City The Freak Show
S2, E3: Carrie dates numerous freaks before turning into one herself when she meets a nice guy named Ben. Meanwhile, Samantha goes on a date with a man who likes to be disciplined and Charlotte begins to realize that Mr. Pussy might be only good for one thing.