The Gang Dines Out
S8, E9: Every member of The Gang has something to celebrate at Guigino's, Philly's finest eatery. But when Mac and Dennis' private dinner is interrupted by an unexpected sighting of Frank and Charlie, the in-fighting begins. Dee turns up at a table for one, and over the course of the night, the "one-ups-manship" soars to new heights.