The Gang Goes Jihad
S2, E2: The gang discovers they may lose part of their bar due to a zoning mishap and an overzealous new business neighbor, and use unorthodox measures to remedy the situation. Meanwhile, Dennis and Dee's mother, Barbara, returns to town and makes Frank's life miserable, and Frank takes steps to cement his roots in South Philly when he becomes part owner of Paddy's.