The Garden of Forking Paths
S7, E3: Cinderella joins forces with a new friend; Jacinda tries to protect Lucy's community garden; Lucy tries to convince Henry that Victoria is after more than just a plot of land; Victoria makes a discovery that could alter everyone's fate.