The Gates Excitation
S11, E18: When Penny gets the opportunity to host BILL GATES (guest starring as himself) at work when his company wants to partner with her pharmaceutical company, Leonard, Howard and Raj do everything in their power to meet him, while Sheldon thinks he’s the victim of an April Fool’s prank.