The Geek in the Guck
S10, E4: The Jeffersonian team, with the help Special Agent James Aubrey, investigate the murder of a video game designer whose remains were found washed up in a river. When the team uncovers more about the fortune the victim had acquired throughout his career, everyone who was close to him becomes a suspect. However, the investigation takes a turn when they discover that the victim was playing his own games on people. Meanwhile, “squintern” Jessica Warren enlightens the team about the educational cooperative with which she has been involved and Brennan and Booth discuss Christine’s future.