The Girl I Like Speaks in Uchinaaguchi
S1, E1: Nakamura Teruaki has moved south to Okinawa from Tokyo and fallen in love with a local girl; there's just one problem, though; her Okinawan dialect is so thick that he can't understand a word she says!