The Girl Who Heard Too Much
S1, E6: Colt confesses his feelings to Cortney; Usman tries to secure his first date; Tiffany drops a shocking bombshell that could change everything; Cole confronts Rob over rumors about Jen; at a Social Media workshop, secrets unravel and tempers explode.