The Goop on the Girl
S5, E10: When a man dressed as Santa Claus blows himself up during a botched bank robbery, Brennan and Booth work to identify the bomber and determine his motives. Meanwhile, Brennan makes plans to spend Christmas in El Salvador, but her father (guest star Ryan O’Neal) convinces her to spend the holidays with him and Margaret Whitesell (guest star Zooey Deschanel), a newly discovered distant relative.