The Habitation Configuration
S6, E7: Pressured by Bernadette, Howard comes to terms with moving out of his mother's house. Meanwhile, Sheldon, who's caught in the middle of a feud between his "girlfriend" Amy and good friend WIL WHEATON, goes to Penny for advice. Star Trek's LeVAR BURTON guest stars.