The Kids Run Away
S4, E19: Upon learning that she has a cavity and needs a filling, Louise runs away from the dentist's office and seeks refuge at Aunt Gail's. When Louise refuses to go home, Linda sends Tina and Gene to join her and bets her that she won’t last the weekend with Aunt Gail's “craziness.”