The Kiss & The Kiss Off
S6, E25: Lisa, the old Tool Time girl, returns and Tim gives her back her old job without consulting Heidi, the current Tool Time girl. Meanwhile Randy and Lauren take their relationship to a new level when they finally go on their first official date.