The Lance to the Heart
S10, E2: To find out who framed Booth for murder, the Jeffersonian team, with the help Special Agent James Aubrey, continues to investigate who is behind a conspiracy within the Federal Government that dates all the way back to J. Edgar Hoover. Then, when foreign DNA is found in a previous victim linked to the scandal, the team is able to narrow down the number of suspects, leading them closer to cracking the case.