The Last Bite
S1, E6: Tituss Burgess welcomes three VIP guests, Iron Chefs Alex Guarnaschelli, Cat Cora and Jose Garces to the hotel; the final competitors must impress the guests with a three-course meal to win the grand prize of 25,000 dollars.