The Man in the Fallout Shelter
S1, E9: Construction workers find a skeleton in an old fallout shelter from the 1950s and the Jeffersonian is brought in to help identify the remains. When Zack cuts into the bone, he accidentally releases spores of the deadly fungus Valley Fever, causing the team to be quarantined in the lab over Christmas. While everyone tries to maintain the holiday spirit, Brennan buckles down to solve the mystery of the fallout shelter.