The Man on the Fairway
S1, E14: Brennan and Zack are called to the crash site of a small jet carrying Chinese diplomats and one mystery female passenger. At the scene, Brennan discovers three small bone fragments that didn't come from the plane and might have something to do with a local man who went missing five years earlier. After Dr. Goodman orders the squints to focus their efforts solely on the Chinese diplomat case, the missing man's son, Jesse Kane, shows up convinced the bone fragments are from his missing father. Brennan and the squints work to solve a mysterious murder involving a scheming younger woman and a local maintenance worker while keeping Goodman in the dark. As the forensic evidence mounts, Brennan must consider the possibility that Jesse had something to do with his father's death.