The Monkey Show (1)
S7, E8: A hurricane is brewing and it's not just outside after Dorothy gets a visit first from Stan with news that he's over her and moving on with his life. Dorothy quickly discovers who he's moving on with, her sister, Gloria. Meanwhile, Blanche and Rose hold a telethon to save a lighthouse.