The Old Head
S1, E8: Michael's plan hits a snag when he discovers an old storage shed crucial to the escape has been turned into a break room. Meanwhile, LJ goes on the lam and the conspiracy claims three more lives. And outside the walls, Veronica and Nick get an explosive warning to back off their investigation and the identity of a mystery woman calling the shots is finally revealed.