The One with the Unagi
S6, E17: Joey needs money for new headshots, and tries to enter a medical study. The only problem is that the study is for twins. Rachel and Phoebe are taking a self-defense class, but Ross tries to give them a lesson in Unagi instead. Chandler needs a homemade present for Monica's Valentine's Day present.