The Pharaoh
S1, E3: A young historian gets akumatized into the all-powerful Pharaoh. He wants to bring an Ancient Egyptian princess back to life by sacrificing Alya. To save her, Ladybug and Cat Noir must face an army of mummies outside the Louvre!