The Prisoner in the Pipe
S7, E7: The remains of an escaped convict are found in a residential sewer, but an examination of the sewer pipes indicates that the murder occurred within prison walls. Brennan insists on solving the crime – despite Booth’s pleas for her not to overexert herself – and the expectant couple experiences a very untraditional arrival of their baby daughter.