The Proton Regeneration
S11, E6: Sheldon goes head-to-head with WIL WHEATON (recurring as Himself) for the role of the new Professor Proton; Meanwhile, Penny steps in to take care of Halley when Bernadette and Howard both wind up on bed rest.