OUT THERE: Crimes of the Paranormal The Shape-Shifting Defense
S1, E6: A Navajo woman named Sarah Saganitso is murdered in Flagstaff, AZ; when a local white man confesses, his attorney's defense that a skinwalker did it forces the victim's family to fight centuries of anti-Native racism for justice.