The Simple Intimacy of the Near Touch
S8, E9: Stefan and Damon return to Mystic Falls at Sybil’s request as she is still in search of the historical artifact. Bonnie returns from Paris wearing a vile of Enzo’s blood making Caroline, wonder if she will become a vampire. Stefan, Damon, Caroline, Bonnie and Enzo all attend the Miss Mystic Falls pageant where Sybil continues to taunt Damon with memories of Elena.