The Big Bang Theory The Solder Excursion Diversion
S9, E19: When Sheldon's laptop dies, it leads him to share a deep secret with Amy after she buys him a new one; Meanwhile, Raj sells out Leonard and Howard after they lie to their wives in order to attend an early screening of a movie.