The Story of the Fiend Prince: Departure
S1, E1: In the barren Sand Land, a human named Sheriff Rao searches for the Legendary Spring to save his people, who are dying of thirst; Fiend Prince Beelzebub and demon burglar Thief soon join him, but desert monsters and nefarious bandits await.