S1, E3: The MotoGP paddock is left reeling after a fatal crash at Mugello. After the incident, riders and Race Direction start to focus on making the sport safer. Meanwhile, Maverick Viñales becomes a father for the first time and something extraordinary happens to Fabio Quartararo in the Barcelona-Catalunya circuit.