Homeland The Vest
S1, E11: When the dust settles from an explosion, Saul finds a manic Carrie hospitalized and realizes there may be merit to her wild theories. Meanwhile, with his congressional campaign set to kick off, Brody takes the family on a weekend getaway to Gettysburg, where he obtains an important item.