The Wild Brunch
S1, E2: In the wake of the scandalous Kiss on the Lips party, Serena receives an ice-cold reception from her best friend, Blair, who reveals that she knows Serena slept with her boyfriend, Nate, before mysteriously running off to boarding school. Serena decides to take Dan to archenemy Chuck's fundraiser brunch at The Palace. And Jenny seeks advice from Blair, who realizes she may have something to gain by allowing Jenny into her inner circle.