Things We Lost in the Fire
S7, E11: With the traumatic effects of the Phoenix stone taking a toll on his brother, Stefan attempts to help Damon regain his grip on reality, while secretly struggling with his own experience in the stone. Elsewhere, Matt and Bonnie deal with the fallout after Julian (recurring guest star TODD LASANCE) and his men take over Mystic Falls, leading Matt to spiral out of control and into trouble with an officer named Penny (recurring guest star ANA NOGUEIRA). Meanwhile, Tyler (guest star MICHAEL TREVINO) returns to town for Alaric's baby shower and Caroline makes an upsetting discovery involving Alaric and his future plan for the babies.