This Is War
S2, E1: Picking up immediately after the spellbinding events of the Season One Finale, Ichabod finds himself buried alive in a coffin; Abbie is trapped in purgatory; Ichabod’s wife, Katrina, has been kidnapped by the Headless Horseman; Capt. Frank Irving is behind bars for a murder he did not commit; and Abbie’s sister, Jenny, is among the wreckage of a horrific car crash. These events were due, in large part, to the shocking revelation that Henry Parish, the trusted friend of Ichabod and Abbie, is actually Ichabod and Katrina’s son and the Second Horseman of the Apocalypse. Now, with Henry’s emergence as the Horseman of War, alongside the Headless Horseman, Sleepy Hollow has never been so close to destruction.