Time Shall Unfold
S2, E14: Lucious releases his new music video, as he manipulates and sabotages those around him to regain his CEO position at Empire. Meanwhile, Andre learns more about his grandmother’s mental illness in order to understand his own struggle with bipolar disorder, Anika reveals a big secret to the family and Hakeem leads the big shareholder meeting.