Tipton
S1, E3: When authorities of the poor town of Tipton refuse to let the carnival set up, Samson takes Jones's advice and reinvents the troupe as a religious revival show--with Ben as its headliner. Meanwhile, Brother Justin is headlining his own show at the former brothel, making a promise to the migrants that upsets his regular congregation. Back in Tipton, Ben and Sofie visit an ailing woman in search of clues about his history.