Trouble-A-Bruin
S8, E23: Troubles brew on Tool Time when Bud mandates that no non-Binford products are to be used on the show. Brad has to decide whether or not to play soccer earlier than he is scheduled to when he has an opportunity to play in front of a UCLA scout.