Two Plane Rides
S3, E12: Season Three Finale. On the day of Adam's opening night, Hannah gets news that could change the direction of her career and her relationship. Marnie chooses an inopportune moment to divulge a secret to Shoshanna, who is dealing with her own unexpected news. Jessa's boss asks for an unusual favor.