Underage Drinking
S1, E3: After noticing rise in underage patrons, the gang decides to make a few accommodating adjustments for their younger crowd. In addition to assuaging their concerns of morality and responsibility, it allows the gang to both turn a profit and relive their high school years with a second chance at popularity. Ultimately, they get caught up in the petty politics and crushes of the high-schoolers.