Unkindest Cut
S3, E8: Andre sabotages Tiana’s big appearance at a fashion event in an attempt to get Nessa into the spotlight. Meanwhile, Tariq works with Leah to try to bring down Lucious, and Jamal works with Philip to get over his PTSD.