S1, E2: Jack Miller is experiencing a less-than-ideal start to his factory Ducati campaign; the Aussie will have to prove his worth in tracks that have never been easy for the Italian machine. Àlex Rins struggles with his Suzuki and Aleix Espargaró, after many years trailing with Aprilia, can finally see his bike has a shot at the top, but Le Mans has a surprise for him.