Wahlberg Meets Wall Street
S2, E6: As Mark and Paul solidify a new partnership for Wahlburgers in Vegas casinos, the Municipal team feels pressure to create a women's line; after taking a pitch from the creators of a new product, Mark travels to New York to officially take F45 public.