Family Guy Wasted Talent
S2, E20: In an attempt to win a contest held by a local brewery, Peter and his friends go on a drinking binge to find the winning ticket hidden in a beer bottle. Meanwhile, Lois dreams of having Ling, her piano student, win an upcoming recital. But when Lois works Ling too hard, she drops out of the competition and leaves Lois high and dry.