Welcome to the Brotherhood
S1, E4: Kenya's ex wants to rekindle their relationship; Chara introduces her new boyfriend, Valentino, to Patrick; Mike's friends give him the third degree over his and Elisa's lifestyle; Kim goes on a date with Ryan and makes things worse with Vinson.