We're All Beasts
S2, E6: Candy shoots her opus guerrilla-style on the streets of New York; Vincent makes a confession to Abby, along with a promise to change; Ashley and Abby help a prostitute escape the Deuce, with a little help from Vincent; Larry Brown gets a promotion.