We're Gonna Be All Right
S2, E12: After a number of bad dates, Susan finally meets Dr. Right; some old pictures of Gabrielle turn up on the Internet; Tom is alarmed when his kids come down with chicken pox - because he’s never had it; Bree gets arrested and, after months of silence, Noah Taylor contacts Mike Delfino.