Wharf Horse
S4, E21: Motivated by the promise of a new beachside burger joint, Bob conspires with Felix to convince Mr. Fischoeder to sell Wonder Wharf. Meanwhile, Tina protests the destruction of the wharf's carousel by chaining herself to it.