I'm Your Fan What to Expect When You're Expecting
S3, E4: Charly and Nicolás are very happy to learn that they are going to be parents; they start looking for a bigger house, but they are immediately filled with the typical fears of that moment, which affects them as a couple; Fernanda feels confused.